måndag 28 september 2009

Nu är man hemma igen efter fyra dagar i London, det var riktigt skönt att komma iväg på en liten trip.
Idag började man dagen med att arbete och sedan stack jag hem för att tvätta en massa tvätt. Snart ska jag hämta upp min nytvättade tvätt och sedan bär den av till Simgling city.
Blir ingen träning för mig, har en satans huvudvärk som inte vill ge med sig.

Imorgon är det skola som gäller och sedan ska jag försöka hinna med att skriva en kort resume om helgen och lägga upp lite bilder bådde här och på facebook.

På tal om något annat så fick Macke och Ida sin lilla bebis igår, en liten son blev det. Grattis på er!!

Grattis vill jag även säga till EMMA STRAND som fyller hela 21 år idag.
Denna datum visar också att det är exakt tre månader tills jag fyller år!

Inga kommentarer: