tisdag 29 september 2009

Tisdagen den 29 september, en dag då jag hade lite otur. Körde hem från skolan och vid inre ringvägen stod polisen och sköt. Jag hamnade där och fick träffa herr polis som gav mig böter. Men jag är glad att jag har körkortet kvar.

Har ännu inte fått in bilderna från London på datorn, men jag lovar det kommer! När vet jag inte, men jag hoppas att det blir denna veckan :)

Annars idag så har det inte hänt så mycket, har varit i skolan och haft en föreläsning mellan 10 och 12.
När jag kom hem gick jag ner till centrum och träffade Anna, vi tog en lunch på Systrar och bönor. Efter det blev det en runda på Valen. Hittade två jättefina tavlor på Gallerix som jag vill HA! Men vi får helt enkelt se om det blir några tavlor eller ej.
SEn gick jag hem och lade mig på soffan och surfade runt på Internet. Nu ska jag lägga in alla kläder som tvättades i går och sedan ska jag packa upp det sista från resväskan.
Älsklingen min kommer vid sju tiden och då blir det kycklingfile till middag!

Inga kommentarer: