fredag 6 november 2009

Fredag och jag sitter hos päronen och tittar på TV.
Imorse va man uppe med tuppen, halv sju var man nere i köket för att få i sig lite frukost.
Kvart över sju va jag på förskola och lekte med lera =)
Klockan åtta var det dags för frukost och då blev det macka med ägg. mums.
Sen var det fri lek.
Det var dock inte så många barn i dag, vi var nog 12 barn på fyra vuxna.
det blev lunch som innehöll kyckling och potatis.
klockan blev ett och jag gick hem till päronen.
Där la jag mig på soffan och somnade efter en stund. Klockan tre steg jag upp från soffan och tog mig lite mellanmål. Sedan satte jag mig framför TV:n
Vid fyra ska jag göra mig i ordning för arbetspass nummer två. Det blir en kväll på Smygehus havsbad tillsammans med Emelie.
Nä, nu ska jag återvänta till TV:n, ha en trevli fredagsafton!

Inga kommentarer: