onsdag 4 november 2009

Ligger just nu i älsklingens soffa, tittar på arga snickare och snart börjar minsann Grey´s anatomy ( veckans höjdpunkt ).
Där ute regnar det eller snöar det kanske. Imorgon kanske man kan göra snöänglar och snögubbar eller inte!
Jag tycker det är jättemysigt med snö och kyla, men kanske inte ännu. Det kan komma till julafton och födelsedagen =)

Idag har man haft utvärdering i skolan och där va man i ca en timme. Sedan körde vi hem och jag gjorde lunch och idag blev det varma mackor i ugnen. Efter det blev det tio minuters vila och på tv:n rullade Ellens show, en riktigt bra show, jag gillar verkligen Ellen, hon är en lättsam kvinna.
När klockan började närma sig två så gjorde mig iordning för träning. Jag och Sandra hade packat på oss kläder för att ta cykeln till gymmet i snöfallet. På gymmet blev det mest kondition, först en kvart gående och sedan löpandes. Efter det blev det lite rodd och när jag hade gjort det klart blev det crosstrainern i en 15 minuter.
Till slut körde jag rygg och 200 situps. Sen kände jag mig klar efter strechning. Vi cylade hem och fixade lite där hemma innan jag körde mot City Gross och vidare till Anderslöv. Där pratade jag med mina päron och sedan körde jag till älsklingen. Vi gjorde middag och sedan gick han till verkstaden. Nu har han kommit hem igen så nu blir det mys =)

Ha en fortsatt trevli afton!

Inga kommentarer: