onsdag 18 november 2009

Onsdag och lill-lördag i dag.
Å en riktigt höstdag, med stormvindar och regn. Jag har haft en lugn och en kort dag i skolan, började kvart över nio så jag tog bussen från Övre klockan kvart över åtta. Vi hade en föreläsning om beetendeevolution, en rätt så intressant föreläsning.
När klockan blev tio i tolv så slutade jag och gick till bussen, där träffade jag Etel som jag inte har träffat på hur länge som helst. Det blir ju så när man läser sidoämnen.
Jag kom hem vid ett-tiden och då ringde jag direkt till hyresvärden eftersom min kyl inte funkar som den ska. Så jag har fått slänga det lilla som fanns där och han kommer imorgon för att titta på maskinen.
Så det var ju skönt att han kunde komma så snabbt, jag vet ju inte hur länge den inte har funkar eftersom jag nog inte tittat i den kylen på hur länge som helst.
Så på vägen till hjärtat så blir det att man köper med sig lite frukost och ta med sig lunch till i morgon. För i morgon blir det en lång dag, 8-15 och 15.00.

Hemma hos Andreas blir det lite pynt, vi var på ikea i går och då köpte han ett sidoboard och gardiner plus några andra saker. Så igår skruva han ihop sidoboarden och i dag ska vi hänga upp gardinerna, å jag är säker på att det blir hur bra som helst =)

Just nu sitter jag och tittar på Unga mödrar, skriver och sen har jag börjat packa lite kläder tills i morgon. Nu ska jag avsluta detta, stänga av tv:n och packa klart. Sedan kör jag mot CityGross och sen bär det av till Simlinge city. Men jag kom just på att jag är in need att tanka min bil, skoj i detta väder.Hmmmm...Men men jag måste.
Ha en bra afton!

Inga kommentarer: