fredag 27 november 2009

Fredag och jag har tagit helg.
Är då fri i dag, men fick ändå ställa klockan på åtta, eftersom jag stod på sida om vägen med bilen. Så jag fick snällt gå upp och flytta bilen, för någon böter vill jag inte ha.
Sen kände jag att jag inte kunde lägga mig igen eftersom jag väntar på gäster som ska komma hit för att äta lite frukost. Ska göra en liten "hotelfrukost", som ska bestå av varma bullar, mycket pålägg, bacon och äggröra m.m.
Låter det inte gott?!
Så mamma och Sandra kommer hit om ungefär en halvtimme. Sen skulle Sandra iväg och jobba medan jag och mamma ska ta en runda på stan. Tänkte framkalla lite foton och kolla lite på tänkbara julklappar.
Sen i kväll ska vi bort, har blivit bjudna till Dannes lada, så där ska vi vara klockan sju.

Denna helgen kommer att bestå mycket av jobb. Julborden ska sättas fram från och med i morgon på Smyge. Så jag ska jobba i morgon och på söndag. Sen rullar det på och jag har fått rätt så mycket jobb nu, både på Smyge och Duxiana.
Så ser min helg ut och på söndags kvällen hoppas jag på myskväll med film och kanske hämtemat. Tror inte jag orkar stå och laga mat efter ha jobbat så myed. Men vi får se.

Annars så har min vecka sett ut så här:

Måndag: Skola 9-12
Tisdag: Skola 9-14, utedag i Fulltofta. Sen kom jag hem vid fyra tiden i Trelleborg. Träning 20.30-22.00
Onsdag: Fri, läsning, vaccination så jag inte ska få svin, umgicks med mamma.
Torsdag: Mådde inte prima efter sprutan, men va i skolan vid elva för att ha litterturseminarie och sedan uteeftermiddag i Bejiers Park. Skulle ha tränat men jag hoppade över det.
Fredag: Fri, frukost med mamma och Sandra, stan och städa lite i lght. Dannes lada i afton.

Nu ska jag förbereda min frukost, ha det bäst!

Inga kommentarer: