tisdag 17 november 2009

Sitter eller avligger i Andreas soffa, tittar på Ellen show. Jag måste ta mig i kragen och läsa lite till. Jag måste!
Jag har även hunnit med att se den fjärde filmen om Johan Falk, mycket bra filmer. Andreas kom hem vid tio tiden och såg filmen med mig, men har var tvungen att köra iväg och gräva lite =) så nu sitter jag här själv.

När han kommer ihem igen ska vi köra till Ikea och sen i kväll blir det träning för hela slanten mellan 21 och 22.30.

Igår var jag också fri, jag hade en riktigt städ-dag. Jag vaknade vid nio tiden och sedan körde jag till lägenheten, där jag dammsög och plockade undan.
Det var en del att plocka undan, efter att ha varit i Skrylle två dagar förra veckan och sedan kommer man hem, packar väskan för att spela cup å när man kommer hem igen så är man inte pigg på att packa upp allt och lägga undan sakerna på deras plats. Så jag tog gårdagen till städning. När jag var klar där så körde jag till päronen i A-town och där tvättade och städade jag bilen. Så nu är den ren och fin. Det enda som ska göras nu är att byta till vinterdäck.

Resten av min vecka kommer att se ut så här:

Onsdag: Skola 9.15-12.00, träning och sedan blir det en lugn kväll med mys och greys.
Torsdag: Skola 8.15-15.00, sen kanske de blir träning.
Fredag: Skola 10.15-15.00, lugn kväll med idol.
Lördag: Träning 9.30-11.00, plugg och fest på kvällen.
Söndag: Inget planerat än.

Nu ska jag minsann läsa lite i Våga Språnget som handlar om hur man kan undervisa Naturvetenskap i skolan.

Inga kommentarer: