tisdag 3 november 2009

Ny vecka och en ny månad.
Nu börjar det närma sig och snart börjar man ny kurs, snart är det jul och födelsedag och sedan blir det ett nytt år.
Ett nytt år med många nya äventyr.

Igår umgick jag med mamma, mormor och Sandra. Vi började med bullfika hos mormor och morfar, körde och hämtade Sandra vid tolv och sedan var vi på till den nya ikea. Riktig mysig dag, hittade lite saker som: gardiner, laptopbord, blockljus och en wokpanna.
Vi va även i restaurangen och fikade kaka och kaffe.
Klockan var lite över halv fem innan vi var hemma i trelleborg igen. Gick till staden och fixade en liten present. Sedan gick vi till gymmet för att träna lite. Vi va där ungefär en timme och en halv timme.
Gud vad stark vi blir =)
Efter träningen körde jag till älsklingen, där blev det mat och mys framför tv:n.

Idag ringde klockan kvart i sju och jag steg upp tio över sju. Gjorde mig i ordning och åt en snabb frukost sen körde jag till Anderslöv där jag skulle jobba på förskola. Skulle ha jobbat till ett, men blev bara till elva. Gick hem till päronen och hämtade min bil och sedan körde jag till Trelleborg.
Där jag har vilat, satt upp mina gardiner och plockat ihop lite saker som ligger och stökar på mitt golv.
Snart är det dags för att göra sig iordning för jobbpass nummer 2 som kommer att vra på Smyge.
imorgon, ska man åka till skolan och vara där i två timmar för att avsluta svensk-kursen. Sen blir det nog träning och efter det blir det middag och mys.
Efter i morgon blir det inte skola förrän på tisdag den 10 nov och då börjar jag kursen No från början1.

Så här kommer resten av min vecka se ut:
Tisdag: jobb på Smyge start 17.00-?
Onsdag: Skola 10-12, träning
Torsdag: Tvättdag, träning
Fredag: Träning, jobb på Smyge
Lördag: Jobb på Dannegården 7-15, höstfest
Söndag: Träning och slappedag.

Sen börjar det om igen.
Ha en bra afton!

Inga kommentarer: