onsdag 4 november 2009

Onsdagen den 4 november och det blåser som faen där ute.
Kallt som attans ute och då ska vi inte tala om hur kallt det var på jobb igår!
Efter att ha gjort allt som skulle göra, så för att få tillbaka värmen fick jag hjälpa Anders i köket med att rensa brysselkål och fick då stå mellan spisen och stekbordet. Då blev jag varm, men efter det var klart och vi skulle gå och serva gästerna då blev det genast kallt igen.

Ooohh, varför ska det blåsa? det kunde regna istället eller snö eller ingenting av det.

Idag ska jag, Sandra och Lisa till skolan för att utvärdera våran svensk-kurs.
Ska sitta där i ca två timmar, sen blir det hem och sedan i eftermiddag blir det nog träning. Får se hur jag känner mig i magen.
Efter det tänkte jag köra till Anderslöv och mina föräldrar och min moster, skulle kolla igen panda-tidningen.
Imorgon ska jag tvätta som in i =) på kvällen blir det bara att de lugnt! På fredag är man ledig på dagen och sedan på kvällen blir det jobb på smyge tillsammans med Emelie, där vi ska servera 18 personer.

Nä, nu ska jag bosta gaddarna och sedan sa jag köra in till Trelleborg och kapellgatan för att hämta töserna.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: