lördag 21 november 2009

Helgens inlägg, som inte hade publicerats...

...men här kommer inlägget. (bättre sent än aldrig)

Lördagens lugna dag.
Dagen började kvart i nio, då jag vaknade upp i älsklingens säng. Jag gick ner och satte mig framför datorn och kollade lite på nätet =)
Plockade undan lite ifrån igår, då vi hade lite folk över på idol tittande och snack!
Packade ihop mina saker och körde till lägenheten, packade upp mina saker och packade ner nya kläder, jag tror jag va där i hela 30 minuter. Gick ner till min bil och körde i till centrum, efter ha suttit på min säng och titta in i gardroben och insåg att jag inte hade så mycket roligt. Så jag gick en runda på valen, va där säkert i en halv timme och då hittade jag en tunika på rea, ett par leggings och ett par stövlar (jag lägger nog ut bilder på mina inköp en annan dag). Sen hoppade jag in i bilen och körde hem till mamma och pappa. Jag och pappa åt lunch och fikade tillsammans, mamma var på jobbet och kom hem vid halv fem tiden.
Jag gjorde inte så mycket mer än att läsa lite naturvetenskap.

Efter ha pratat lite med mamma så körde jag till hjärtat mitt och gjorde mig i ordning för kvällens party. Jag skulle upp tidigt på söndagen så jag körde denna afton. Vid sju tiden anlände vi till Broddes Höstgille, där bjöds det på italiensk buffe, kaka och kaffe och dricka (både med och utan alkohol). Mycket trevlig fest.
Vi körde hem så vi var hemma vid två tiden, då hade vi fått nattamat som bestod av hamburgare från McDonalds. Mums.
Sen var det bara att hoppa i bingen och klockan hade man ställt på halv sex.

Jag snoozade givetvis och klockan sex tog jag mig i kragen och gick upp. Kvart över befann jag migg på Hotel Duxiana. Vid sju tiden kom P som skulle hjälpa mig under dagen. Jag tackar gudarna för det eftersom jag inte visste att jag hade ca 40 ätande och halvgjorda fat. Men det fixade vi och det hur galant som helst. Jag hade fått ringa in chefen också eftersom jag inte kunde komma in på datorn.
När klockan blev närmare halv tre så tog jag min jacka och väska och körde hem till lägeneheten. Packade lite och sedan körde jag vidare till Simlinge.
Där hade vi myskväll med hemmagjorde hamburgare och parlamentet på tv:n. Vi gick nog och lade oss vid tio tiden och jag somnade som en stock.

Då har denna veckan gått och en ny väntar.

Inga kommentarer: