söndag 20 december 2009

Där ute är det kallt och vitt, själv sitter jag här i lägenheten som också är kall även om mina element är på max. Tal inte om badrummet, finns bara ett ord för detta rum ISKALLT!
Jag har då varit här sedan en timme tillbaka, fick åka med in till stan med Andreas när han skulle köra till Malmö för att köra snö. För här hade man lite mer att göra, såsom packa in julklappar, men jag hittar minsann inte tejpen så man får väl dra på sig termobyxorna och gå ner till centrum.
Igår jobbade man på Smyge, där det var 80 års kalas. Gästerna va där mellan 13-18, vi som arbetade kom där ifrån vid sju. Då körde jag till Trelleborg, packade min väska och sedan körde jag till Simlinge. Det blev myskväll med hjärtat med film. Efter filmen gick vi och lade oss. Vid halv ett gick hjärtat upp igen för att börja sitt arbetspass, kom hem vid tio i dag och sedan körde han igen.
Själv ska jag bara ta det lugnt i dag, få se om jag får tag i tejp. Ska måla mina ljusstakar som jag köpte på Panduro Hobby, sen kanske det blir träning. Får se om man kan ta sig till hallen.
Nu tänkte jag lägga in lite bilder från torsdagen ( då vi smygepersonal va på Idala), lördagen ( på jobb) och sedan lite annat smått och gott.




Inga kommentarer: