torsdag 3 december 2009

Tiden går minsann snabbt och december månad har redan börjat. I dag är det den tredje december och jag har varit på min parktik plats och vikarierat. Mycket skoj att träffa alla igen och gud va barnen har vuxit på de år jag inte har varit där. Jag kom dit där vid halv tio efter ha fått låna Sandras bil (min egen gick ju isönder helt igår). Tack så jättemycket, det är guldvärt! Jag slutade kvart över tre och körde direkt till Trelleborg. Lämnade nycklarna till Sandra och sedan gick jag hem och började läsa bok - våga språnget. Ska ha litteratur seminarie i morgon och då ska jag ha skrivit en läslogg om boken och artikeln som ska ha lästs ut.
Kvart över sex ska jag träffa Sandra nere på gatan för att sedan cykla till Ymorvallen där vi ska ha möte med Fotbollslaget. Sen är det till att cykla hem och läsa och skriva.

Min vecka har sett och helgen kommer att se ut så här:
Måndag, jag var i skolan mellan 9 och 15, sedan var jag och älsklingen på bio och såg luftslottets som sprängdes. En riktigt bra film, har ni sett ettan och tvåan så måste ni se trean =)
Tisdag, så gick jag i skolan mellan samma tider som i måndags, sedan kom jag hem och vid sex-halv sju tiden kom några arbetskamrater hem till mig och spelade spel och åt. Tack för en underbar kväll=)
Onsdag, jag och Emelie körde till Malmö för att ta oss en titt på Panduro Hobby och sedan fick vi inte igång min bil. Kom hem efter många om och men till Andreas vid fem tiden. Jag hade då egentligen vara hemma vid ett tiden för att plugga, men ack.
Sedan blev det köttbullar till middag och mys framför tv:n
Torsdag, Jobb, möte och PLUGG!!
Fredag, Skola mellan 8-12 plus seminarie efteråt. Sedan ska man hem om till Anderslöv för att låna bil, jobba på Smyge och sedan hem och nanna kudden.
Lördag, Frukost på Smyge och sedan hem en stund och sen till Smyge på kvällen igen för att jobba på Julbord hela natten.
Söndag, andra advent och mer julbord. Jobb på Smyge.

Sammanfattning av denna vecka: Skola, PLUGG, bio, söndrig bil, JOBB, umgås =)

Nu ska jag göra mig iordning för möte, ha en fortsatt bra afton =)

Inga kommentarer: