onsdag 9 december 2009

Sitter just nu hemma hos mina päron, jag har varit här sen ett tiden. Har studerar lite idag, ska ju ha tenta på No:n på onsdag nästa vecka. Så det blir till o plugga då man inte jobbar.
Fick sjukanmäla mig i dag på jobb, efter att ha mått dåligt sen i lördags. Haft huvudvärk och ont i halsen bla. Tycker inte alls om att ringa och säga att jag inte kan jobba. Men vad ska man göra?!
Vi har gjort våran redovisning om luft och vatten som vi ska ha på fredag och i morgon ska jag träffa några ifrån min grupp för att plugga lite inför tentan tillsammans.

Anton gick precis hem, då han och jag har gjort lite matematik läxa. Går hur bra som helst och det är både lärorikt för honom och för mig. Snart är det ju skollov, men efter julen kommer vi att fortsätta med läxhjälpen.

på tal om något annat så har min älskade fixat min bil, så nu fungerar den som den ska! Tack så jättemycket, guldvärt!

Resten av veckan kommer att se ut s här:
Torsdag: Plugg i skolan med gruppen och spela TA-cupen
Fredag: Skola 9-12, jobb på Smyge (sista julbordet för iår)
Lördag: Jobb på Dannegården 7-15
Söndag: Jobba på Dannegården 7-15

Efter denna helgen ska man bara jobba en helg till, sen är man fri några helger i rad. Skön efter ha jobbat fyra helgen på rad.

Nu ska jag gå och möta min mamma :) Ha de bäst!

Inga kommentarer: