måndag 21 december 2009

TRE dagar tills julafton =)
TVÅ dagar tills lillejulafton, då det är Kina hos Lina med familjen Strand.
och SJU dagar tills min födelsedag.

När det närmar sig jul blir man barn på nytt, bättre blir det inte när det är en massa snö ute. Jag hade gärna tagit med mina kusiner ut till pulkabacken i dag och åkte lite. Men jag ska på julfest i afton och ska snart göra mig iordning för en åktur med buss in till Malmö och sedan ska man vandra till hotel Duxiana.

Igår hämtade min pappa mig, vi körde till Anderslöv. Där packade jag in mina julklappar och sedan blev det köttbullar med sås och potatis ( MUMS! ). Efter det blev det soffan och tv:n. Pappa gick och lade sig vid halv nio eftersom han börjar rätt så tidigt på jobb. Så mamma och jag tittade lite på filmen Änglagård - den andra sommaren. Efter det bestämde även mamma sig för att gå till sängs. Så där låg jag ensam i soffan och tittade lite på dokumentären - i huvudet på en mördare och något på comedy cannel. Vid halv ett kom älsklingen och hämtade mig. Sedan var det rätt i säng.
Vaknade vid halv elva i dag, gick ner och värmde bullar i ugnen till frukost. Tog en dusch och sedan hämtade Emma mig. Vi körde in till Trelle- centrum och gick en runda på valen. Köpte ett par leggings och sedan en tröja som jag tänkte ha i afton. Träffade även Sandra på Valen, trevligt =)
Nu sitter jag här och skriver en liten rad, men såg just på klockan som är nu över tre och jag måste göra mig i ordning. Ha en trevlig eftermiddag/kväll.
Imorgon är det inhandling av de sista julklapparna och julstädning i lägenheten som gäller.

Inga kommentarer: