måndag 28 december 2009

Hipp hurra för lilla mig i dag =)
Nu är man 23 år gammal.
Min dag började med att klockan ringde klockan halv åtta, hade bestämt oss för att ta tag i rummet däruppe som inte är riktigt klart.
Älsklingen gick ner och jag somnade om, efter en stund kom han upp igen. Med sig hade han varma bullar och mjölk, sedan tända han värmeljusen i sovrummet. Så det blev en mysfrukost i sängen.
Sen började vi fixa och dona i rummet, nu har vi slippat och spacklat gång 2 plus att jag håller på att ta ner tapeten på den ena väggen.
Nu sitter jag här och har precis ätit lite lunch, älsklingen har kört till jobb och jag tänkte avsluta mitt tapetjobb. Sen blir det en lugn kväll. Kommer att köra hem till mamma och pappa som bjuder på middag i dag och på matsedeln står det lasange.

Imorgon blir det en fortsättning på rummet och sedan ska jag in en runda till Trelle-stad.

Tack så mycket för alla gratulationer som jag har fått på facebook och på sms samt telefonsamtalen.
Har även fått prata med min bror som just nu är i Brisbane.

Ha en fortsatt trevlig dag, för det ska minsann jag ha =)

en mycket ung LinaLite äldre Lina

Inga kommentarer: