måndag 18 januari 2010

Då har ännu en vecka börjat, idag hade vi den sista redovisningen i kursen No från början. Va i skolan mellan 10 och 12, åkte bussen till Trelleborg och där träffade jag, Anna. Vi gick till Gilli Vanilli för att ta oss en lunch. Gick en runda på valen, skulle bland annat byta min skjorta till en mindre storlek och Anna skulle kolla på glasögon.
Sedan körde jag till lägenheten och sedan vidare hem. Kollade lite på tv och somnade till en stund. Vid fem tiden kom älsklingen hem och var här i ungefär en minut och sedan fick han köra till jobb. Jag körde till mina päron och pratade lite. Körde hem igen och lagade mat, jag åt lax och sedan gjorde jag köttfärssås till älsklingen. Nu halvligger jag framför tv:n och kollar på Design Thomas och Simon.
Imorgon böjrar vi en ny kurs som heter ledarskap och yrkeskompetens som innehåller mycket med utvecklingssamtal och IUP, kommer nog bli intressant och lärorikt.

Min vecka kommer att se ut såhär:
Tisdag: Intro till kursen, träning
Onsdag: Jobb på Smyge
Torsdag: Basgruppsmöte och träning
Fredag: Föreläsning och jobb
Lördag: Jobb
Söndag: Träning
Det kan ändras under dagarna, men just nu är det inte så mycket som händer, ibland är det skönt.

Ha en bra afton!

Inga kommentarer: