torsdag 7 januari 2010

nu sitter jag här och tänkte skriva ett litet inlägg.
har varit med min mamma hela dagen, varit i trelleborg.
Packat ihop det mesta. Men har lite kvar i köket, några plagg som hänger uppe ännu och mina filmer har jag inte ens börjat packa ner.
sen var vi en runda i stan, skulle handla lite akolholhaltiga drycker till imorgon. då man ska ha lite kalas för lilla mig. träffade morfar och senare också mormor, tog en fika med dom och det blev då varm choklad och semla.
Handlade de vi skulle och sedan körde vi vidare till maxi. handlade en massa mat till i morgon.
Menyn kommer att se ut så här.
Kycklingfile med rotsaker i ugn och rödvinsås eller bea.
Sedan ska jag prova på att göra mjölkchokladpannacotta.
Hoppas på att det blir gott.
Sen körde vi inom Colorama innan vi körde hem, skulle fråga om vår tapet hade kommit, men nej dom hade inte ens beställt den. Men dom beställde den under tiden jag var där och vi får det imorgon. Körde hem mamma och packade ut all mat och sedan körde jag hem (simlinge) och nu sitter man här och tittar på mtv och myser med simba. ikväll ska man till ymorvallen för ett litet möte sen kör man hem och äter lite sen blir det sängen.
imorgon blir det studiebesök tillsammans med basgruppen och sedan blir det hem för att laga mat och baka en kaka. sen blir det party och sen var det helg igen.
helgen innan skolan börjar och arbetet ska vara inne på måndag och jag har dock inte börjat. tänkte göra allt nu lördag och söndag, så de fixar sig säkert =)
nu tänkt jag kanske göra något vettigt.

Inga kommentarer: