lördag 9 januari 2010

Fredagens upplägg så ut så här:
* Vaknade vid åtta
* Stack till Smyge för att låna desserglas.
* Hem till mamma och pappa, gjorde chokladpannacottan.
* Körde till Malmö och mötte upp min arbetsgrupp vid humanitetens hus.
* Gick och åt lunch på Cafe Ceder.
* Körde till Anderslöv
* Gjorde vid maten
* 18.30, gästerna kom
* 19.00, vi satte oss till bords och började äta.
* Varmrätten bestod av kycklingfile, rotsaker i ugn, sallad och rödvin alt. beasås.
* Efterrätten kom in: Mjölkchokladpannacotta med hallon
* Tårta (budapestlängd) och kaffe
* Snack
* Vid halv tolv hade alla gäster gått hem och vi hade plockat undan.
* Körde hem och nannade kudden.

Idag gick vi upp vid åtta, åt frukost och sedan körde Andreas till jobb. Här sitter jag framför hans dator och kollar facebook och bloggar. Nu tänkte jag ta mig i kragen och starta min dator för att börja skriva min individuella planeringsuppgift som ska vara inne på måndag.

Ha en bra dag! Lägger kanske upp ett inlägg till i dag, vi får se!

Inga kommentarer: