måndag 11 januari 2010

Då startade ännu en vecka, denna dag började vi skolan igen. Vi började 9.15 med att ha en föreläsning om astronomi och sedan 13.15 hade vi redovisning om vårat studiebesök. Vi var på humanitetens hus och där hade dom en utställning om klimat och konsekvenser. Mycket lärorikt och tänkbart.
kom till Trelleborg vid fyra tiden och då tog jag bilen till lägenheten, där packade jag lite och sedan packade jag bilen med lite backar med lite allt möljligt. Körde till CityGross och handlade, sedan bar det av till Simlinge.
Där packade jag in´mina backar i huset, sedan började jag fixa lite i vitrinskåpen, tyckte det blev riktigt bra. Efter det fortsatte jag med köksfönstret, där tog jag bort allt som hade med julen att göra och sedan satte jag dit lampa och lite blommor, mycket nöjd blev jag minsann. Jag har plockat bort alla jultomtar i huset, nu är det bara julstakarna kvar men det tar jag i morgon eller onsdag.
TV- tittande har det också blivit och kollade på design med Simon och Thomas, nu sitter jag och tittar på trauma.
Idag blev det ´korv och makaroner till middag, orkade inte ritkigt att laga något annat eftersom det bara var jag som skulle äta. Älsklingen är och arbetar denna afton och hoppas på att han kommer hem snart.
Snart blir det nog sängen för min del. Natti natti till er alla.

Inga kommentarer: