måndag 4 januari 2010

Då var det den fjärde dagen på det nya året.
Har varit ett par lugna dagar som har gått som har bestått av mys, jobb, film och mycket mer. Idag har vi varit inne i Trelleborg och beställt vår tapet som ska vara i rummet, det blev en jättefin fototapet. Sen har vi varit och hämtat teglet till skorstenen som ska kläs. Till sist var vi en runda på valen och där blev det en sväng till Clas Olsson och en till ICA.
Just nu sitter jag här och tittar på TV. Jag hade velat kunna börja skriva på min uppgift som ska in den 15 jan. Men det är många dagar kvar och jag har väldigt svårt för att börja i tid.
Men ska försöka börja i denna vecka, jag hoppas jag kan.
Ikväll ska jag köra hem till päronen för att äta middag, Andreas är ute och jobbar i kväll och det är så tråkgt att laga middag till sig själv så jag bjöd in mig själv till päronen.

Nä, nu ska jag göra något helt annat.

Inga kommentarer: