fredag 1 januari 2010

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!
Nu har 2010 anlänt och detta kommer blir ett år med nya äventyr.
Jag tycker att detta år som har gått, har gått så jäkla snabbt.
Tänkte gör en lite sammanfattning av år 2009:

* Började mitt näst sista år på utbildningen.
* Flyttade hemifrån, till min lägenhet i Trelleborg.
* Blev tillsammans med Andreas.
* Det blev en del 25 årsfester under sommaren som gick.
* Semeter med Andreas
* London med Nilla =) En underbar weekend.
* Slutade på Espresso House
* Började på Duxiana
* Träffade min moster, Ray och kusinen under sommar och vinter, då dom var hemma från Dublin.
* Emil åkte till Australien.
* En underbar jul med nära och kära.
* Födelsedag
* Påbörjade renoveringen av det sista rummet i Andreas hus.
Allt detta avslutades med en trevlig nyårsfest i Hurva.

2010 kommer att bjuda på:
* Lämna Trelleborg för att bo på landet.
* Ny säsong med FC Trelleborg
* Weekend i Stockholm med hjärtat
* Förhoppningsvis en semestervecka i det varma
* Sista året på Malmö Högskola
Å mycket, mycket mera.

Ha en bra första janari! Nu ska jag lägga mig ner i soffan och titta på tv.

Inga kommentarer: