torsdag 21 januari 2010

Guud vad man nu är man helt mör i kroppen. Efter tisdagens träning har jag träningsvärk i mina lår och efter dagens träning kommer jag inte ha mindre värk i morgon!
Idag har jag varit i skolan mellan 10.15 och 12.00, då hade vi basgruppsmöte och gick igenom det mesta som kommer att hända under dessa tio veckor.
Sedan körde jag, Sandra och Anna till Trelleborg. Åt lunch med Sandra och sedan körde jag vidare till gymmet, där förnyade jag mitt årskort. Därefter körde jag mot Svedala, där skulle jag träffa min handledare som jag kommer att ha under VFT-veckorna. Väldigt trevligt att träffa henne och jag kom upp med några ideer till lektioner.
Ikväll har jag tränat, sen hämtar jag lite saker från lägenheten och sedan körde jag hem. Väl hemma blev det dusch, mat och upp plockning av diverse saker. Mamma var här en stund och hjälpte mig men har nu kört hem. Själv sitter jag och har reviderat mitt arbete i No och skickat in det plus att jag har mailat till personen som har ansvaret för vikariepoolen. Så jag känner att jag har misann gjort hel del vettiga saker denna dag!
Tänkte snart göra mig i ordning för sängen.
Ha de så bra!

Inga kommentarer: