tisdag 5 januari 2010

Tisdagen den 5 januari, å vad har man gjort en dag som denna?!
Jag tog lite sovmorgon och gick upp vid nio. Då blev det lite tv och frukost. Tog en lugn förmiddag och funderade lite vad man ska skriva i uppgiften. Jag beställde även en bok som jag ska ha till den.
Tänkte att göra något med trädknoppar, kom på att jag själv hade gjort det när vi gick i tvåan eller trean. Då gjorde vi knoppar av toalettrullar och prasselpapper, dom hade namn som Violetta Al m.m. Så jag tänkte uppgradera detta och göra lite mer utav det mer än att bygga knoppar. Så vi får helt enkelt se om det blir bra.
Efter det så hade klockan blivit ett och jag gjorde mig i ordning och körde till Trelleborg. Där träffade jag Anna och det blev en fika på Systrar och bönor och en massa snack.
Vi satt där i närmare två timmar och efter det körde jag till lägenheten. Började packa lite, Andreas hämtade mig lite senare och vi åkte till Malmö och Ikea. Köpte en del platbackar, så nu ska jag börja packa på allvar.
Vi kom inte hem förrän lite över sju och det blev en sen middag. Nu sitter jag framför TV:n och tittar lite på Stolthet och fördom på trean och paradiset på fyran.
Andreas är uppe irummet och målar fönstret.
Nu ska jag ta fram lite H&M:s och Ellos sommarkataloger och titta och längta tills det blir varmare väder och mindre kläder.

Inga kommentarer: