fredag 30 oktober 2009

Wieee, fredag!
Idag va jag uppe med tuppen, eller jag steg upp klockan kvart i åtta. Körde till lägenheten och fixade med smutstvätt, gick till Sandra och började tvätta =)
Nu är jag hemma igen och funderar skarpt på att börja städa, men var ska man egentligen börja? Köket? Badrummet? eller så skiter vi i det helt och hållet.
Jag får se vad jag gör efter ha varit och klippt peruken.
För det ska jag göra halv elva i Höllviken.
Efter det blir det och hämta tvätt, sen är jag lite sugen på att dra till Vellingeblomman. Tänkte ta med mina kusiner dit och titta på halloween och jul utställningen. Men vi får se om jag kör dit eller om jag är duktig och städar lägenheten.
Ikväll ska jag och hjärtat till mina päron och äta. Min pappa har tjatat på oss att vi ska komma dit, men vi hade haft så mycket att göra. Så vi fick sätta oss ner med kalendrarna och bestämma ett datum då båda två kunde komma.
Så denna aftonen har varit bestämde i alla fall två veckor. Det kommer att bli mysigt!

Igår så var det bröstcancergalan!
Jag tror att många känner, vet eller har haft bröstcancer. Fruktansvärd sjukdom må jag säga.
Kunde knappt hålla tillbaka tårarna.

Men i dag är det en ny dag och då tar man nya tag =)
Nu ska jag klä mig i jeans och sedan är det snart dags för frisören att klippa till peruken.

Inga kommentarer: