fredag 12 februari 2010

Då var det fredag och helgen har börjat (för mig började den redan i onsdags eftermiddag, efter skolan).
Idag har jag inte gjort alltför mycket, har ont ihalsen och är en aning hes. Men jag gick upp vid halv nio och läst en del sidor i "hållbart ledarskap" och sen har jag sett på förlossningskliniken och extreme home makeover.
Nu har jag stigit upp ur soffan, gjort en smulpaj med blåbär och hallon som snart ska in i ugnen och nu tänkte jag städa lite här hemma.
Ikväll elle vid fem tiden ska jag hämta upp min kusin och sedan ska vi till Trelleborg, handla lite till middagen i kväll plus lite gott till filmen eller lets dance, vad det nu blir. Sen blir det myskväll, bara hon och jag.

Imorgon ska man spela årets första träningsmatch i Svedala. Jag ska då spela anfallar och hoppas på att det blir bra (har spelat mittback de senaste åren). Sen på kvällen blir det party, då man ska till Törringe med en del vänner =)

På söndag är det alla <3: ans dag, det blir en lugn dag, med lite plugg och sedan träning. Efter träningen blir det middag hos mamma och pappa.
Sen närmar sig en ny vecka och då är det VFT (praktik) som gäller.

Nu ska jag till köket och sätta in pajen i ugnen. Ha det bäst!

Inga kommentarer: