torsdag 25 februari 2010

Snart är denna vecka också slut och då även mitt "lov". Känner att jag har del saker kvar på min lista och denna lista SKALL vara tom när denna vecka är slut alltså på sändag!
Sen börjar VFT:n igen och då ska man påbörja sitt tema (bla.).
Just nu ser in lista ut så här:
* Göra klart min memory (snart klart)
* Extra material ska vara klart till Europa-temat
* Berättelsen - min Europaresa ska vara klar.
* No- lekton ska vara färdig planerad.
* Läst klart "Från kvalitet till meningsskapande"
* Lläst klart "Mörka Strömmar"
* Fixar lite här hemma

Jag hoppas verkligen att allt blir klart, för jag vill ju till Vellingeblomma också denna vecka. Men det mesta är halvklark, så nu ska man bara få tummarna ur ... så man blir klar!
Snart ska man till Sandra och ha basgruppsmöte om IUP och "föräldrarmöte" -uppgiften. Sen ikväll blir det jobb. Skönt att komma ifrån hemmet och plugg och tänka på något helt annat. Annars blir man lätt snurrig i pärat!
Nä om jag ska göra ig i ordning för mötet.... Ha det bäst!

Inga kommentarer: