lördag 6 februari 2010

Lördagen den 6 februari och här pluggas det!
Eller just nu har jag en liten paus (behövs ibland =) ).
Idag blir det en lugn dag och sedani kväll ska vi till Helsingborg till ett par kompisar på middag.
Igår hann jag med att göra en del. Vaknade kvart i åtta och körde till gymmet så jag var där till halv nio. Det blev en lätt träning eftersom jag skulle spela cup på kvällen. Tränade tillsammans med Sandra och vi var där ungefär en timme. Körde hem till henne och åt lite frukost. Sedan begav jag mig till Höllviken för att klippa och färga mig. Håret blev kort och ljust.
Efter det gick jag och Hanna ( min frisör), en runda i Toppen Gallerian. Där fyndande man på MQ, fick ett par jeans, en sjal och en skärp för 312 kr. Det tycker jag är väldigt billigt! Åt även lunch tillsammans och sedan körde jag hem. Där vilade jag mig lite. Vid fem tiden var det dags för bege sig mot Skurup och NH-cupen.
18.30 spelade vi vår första match som var mot Lund, vi spelade hyfsat men förlorade med 3-1. En timme senare spelade vi vår andra match mot Veberöd och förlorade även denna, resultatet blev 3-2. Tredje och sista matchen spelade vi tio i nio och vi mötte Höllviken. Vi tog ledningen efter bara någon minut men förlorade matchen med 4-1.
En sammanfattning av cupen; Jag tycker vi spelade mycket bra (för att inte ha spelat ihop oss i dessa lag). Det vi måste börja med är kommunicera, vi säger inför varje match att vi måste prata med varandra. Men när vi väl spelar matchen är det nästintill tyst. Jag vet inte riktigt varför det blir så för utanför planen pratar vi en massa !? Men men vi tar nya tag och snart börjar träningmatcherna =)
Min insats på cupen var helt okej, skulle egentligen spela i dag som anfallare, men fick hoppa in i går som målvakt. Så tycker jag att det stundstals såg riktigt bra ut.
Nog om detta!
Imorgon blir det kalas för momor som fyller år på torsdag. Annars blir det väl lite plugg!
Sedan börjar ännu en vecka som innehåller, fältdagar, skola, träning m.m.

Ha en mysig lördag, och missa inte melodifestivalen som börjar denna afton!

Inga kommentarer: