måndag 1 februari 2010

Ny månad och ny vecka har börjat.
Helgen som har gått har varit underbar! Jag och hjärtat har tillbringat helgen i Stockholm. Åkte upp i fredag, denna dag innehöll: shopping, bio och mys. I lördags gick vi upp i tid och var på museum, shopping på Drottningsgatan och middag på en italiensk restaurang.
Gårdagen började med en sovmorgon, frukost på hotellet, museum besök, gick till slottet och rikdagshuset. Sen gick vi en runda på NK innan vi gick tillbaka till hotellet. Vid sjutiden tog vi till Arlanda.
En riktigt mysig helg har det varit.
Idag började ny vecka som sagt och jag har varit på min VFT-skola i Svedala. Detta år har jag fått en ny handledare och befinner mig i en ny klass, en femte klass. Det var första dagen där i dag och det har gått ritkigt bra. Jag ska dit igen på onsdag för min andra fältdag.
Nu sitter jag hemma, själv och tittar på 13 snart 30. Tänkte snart göra mig iordning för sängen. Måste läsa lite kurslitteratur. Imorgon är det föreläsning om utvecklingssamtal om man kommer till staden, ska ju bli ett jädra väder men mycket snö och blåst. Så vi får se hur det blir.
Nu tänkte jag titta klart på filmen, ha det bäst!

Inga kommentarer: