onsdag 3 februari 2010

Snö, snö och ännu mer snö + lite blåst = snökaos.
Allt började igår, vi hade varit i skolan och hade föreläsning. På vägen hem började snöa och sedan började även blåsa.
När jag kom hem snöade lite mer och blåste lite mer. Andreas fick köra ut i vädret. Själv tillbringade jag mesta delen av kvällen i soffan, jag kunde inte ta mig Trelleborg och träningen. Så jag gjorde lite till skolan, tittade på bygglov och gjorde middag.
Idag skulle jag ha varit på min VFT-skola, men jag fick ringa handledaren i går för att säga att jag inte trodde att jag skulle komma.
Så jag har tänkt att städa undan lite men också läsa lite kurslitteratur.

Just nu har nog snöandet tagit en paus, men enligt väder- sidorna kommer det att snöa hela dagen i dag med och lite i morgon med.

Nu ska jag ta mig i kragen och göra något vettigt! Ha en bra dag i snön =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Lina!
Ring mig, Lotta