söndag 14 december 2008

Då var det tredje advent och det sista julbordet äger rum i dag, ska faktiskt bli skönt. Det kan bli för mycket av det goda, även om man inte har ätit nåt själv. Men att titta på all mat, blir man mätt.
Igår var man i Köpenhamn och gick på Ströget med Anna och Nilla, skulle gå inom tivoli men kön var hur lång som helst så vi hoppade det. Lite synd, men det får bli en annan gång.

Vi kom till Köpenhamn vid halv tre och åkte tillbaka så att vi var i Trelleborg vid åtta. Då blev det Mamma Mia hos Anna, efter den filmen såg vi What Happens in Vegas eller Anna och Nilla såg den för jag somnade.

Sen körde man hem och va hemma vid halv ett.


I morgon blir det en fältdag med Sandra och sedan blir det lilla lugna.

Nä, nu ska jag göra mig i ordning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni skippade alltså tivoli, lite illa faktiskt! men men, hoppas ni hade trevligt iafl!
Sova till film är min specialitet haha!

Anonym sa...

Åh jo kan tänka mig att de kan bli för mkt av det goda ibland ;)
Åh jo är nog mkt folk på tivoli nu på helgerna? df vi åkte mitt i veckan och innan julruschen, ibland e jag lite smart iaf. hihi.
Hoppas du haft en bra helg!
Ses på tisdag.
KRam

Lina sa...

jepps, vi skippa de för att de va kallt och vi skulle nog få stå där minst två timmar för att komma in och jag hatar att stå i kö!
De är en av mina specialiteter också :)
Det kunde man ha gjort, men jag har inte varit fri. så vi fick ta denna dag.