torsdag 4 december 2008

Saknar dej så vet inte var jag ska ta vägen. Vill bara att du ska vara här! <3

Nu är jag på vägen att köra till Telle-stad, där ska jag möta Anna, Nilla och Sandra. Vi ska träna lite på 24seven. Får se om det tilltalar en, för annars blir det träningkort där till nästa år.
Annars i dag har jag varit på min praktik plats, har gjort den sista intervjun och nu ska jag bara skriva ner allt som finns på bandspelaren. Sen körde man hem och har börjat att skriva intervjuerna, men de tar sååå lång tid.
Men men de ska bli gjort de med.
Efter träningen ska man få ta en dusch och sen blir det P-möte hos Sussie. Hoppas på att de inte bli alltför sent så man kommer hem i rätt tid.

Jag vet inte var jag ska ta vägen, hit eller dit?!
Tänker mycket, ibland rent för mycket.
Vill att allt ska bli som förr.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch det där med för mkt tankar är jobbigt :S
Jo ja vet har varit dålig på uppdatering.. men jag blir ju sååå trött av barnen hihi. Men snart kommer de, om inte annat så i helgne.. KRam

liolina sa...

Bra! Då är min helg räddad!
Och det där med att allt ska vara som förr....men kan bara leva i nuet och ta var dag som den kommer. Det blir aldrig som förr igen. Och tur är väl det annars skulle ju allting stå still!
Massa kramar tills på lördag!