söndag 28 december 2008

Uppdatering a la Lina

Det var ett par dagar sedan man skrev några rader, så nu tänkte jag uppdatera lite vad som har hänt.
Ionsdags va man och firade julafton i Simremarken hos oma und opa. Blev rätt såå sent innan man kom hem. Uret hann nästan bli tolv.


I torsdag träffade jag min älskade. Vi spenderade kvällen och natten på savoy hotell och vi hade det såå mysigt. Det var den bästaste bästa julklapp/födelsepresenten som jag någonsin har fått i hela mitt liv. Älskar Andreas över allt annat.

På fredagen blev det först frukost på hotellet och sedan körde vi en runda. Kom hem till Anderslöv vid två och då tog jag bara det lilla lugna.

På kvällen va man hemma hos Nilla, där även Anna befann sig. Där blev det en del snack o körde hem vid elva.

Denna lördag har det blivit jobb på Espresso House, sedan hem och åt. Sen körde man hem till Anna och Eric. Där blev de snack och spel. Vi spelade så mycket som Med andra ord, skojigt spel må jag säga.


Nu har klockan blivit över tolv och dagens datum är 28 december. Vad är det för en dag? det är ingen vanlig dag för de e Linas födelsedag.

För den 28 december 1986 klockan 00.20 föddes minsann JAG!



Nu ska jag hoppa i säng.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Kram och hoppas du har det bra

Anonym sa...

Grattis Lina!

Anonym sa...

Grattis vännen!

Lina sa...

TACK SÅ MYCKET :)