söndag 21 december 2008

helgen är snart över och jag har inte hunnit skriva i bloggen min.
Ifredags blev det skolan, julbak med min mamma och sen blev det film hos Anna och Eric. Stack hem vid elva tiden.
Ilördags blev det jobb på Espresso House, jag fick äran att stänga och körde sedan till Nilla för att göra mig i ordning för kvällen julfest med personalen på Espresso. Åt gott och drack gott (jag drack dock alkoholfritt). Mycket trevligt kväll.
Stack vid ett tiden till Magasinet, på detta ställe fanns det inte så mycket folk. Stannade inte där så länge, utan jag körde hem till Anderslöv för att nanna.
Steg upp vid tio idag, trött som jag vet inte vad. Åt frukost och sedan körde man till Espresso House för att arbeta. En hel del att göra idag och jag stängde även denna dag.
Imorgon blir det upp tidigt ska börja redan åtta, men jag slutar dock fyra och då blir det en runda i stan och njuta av att man är ledig.

På tisdag kommer min älskling hem :)
Sen blir det Kina hos Lina med fam Strand, en tradition som vi har haft i snart tjugo år.
Vilken tradition!

Inga kommentarer: