måndag 15 december 2008

Då var det vecka 51 och det är nio dagar tills julafton.
Ja, var ska jag nu börja?
Jo, igår så va det sista julbordet för i år och det är nu skönt att det är över. Mådde inte alls braoch skulle nog egentligen inte ha jobbat. Men det gjorde man ändå, och när jag kom hem vid halv sex va man minst sagt död.
När man vaknade idag kunde man knappt andas, hade så jävla ont i halsen. Halv nio kom Sandra och hämtade mig och vi körde til Klövertugan. Rätt skönt att det inte va såå lång dag eftersom man mådde som man gjorde.
Fick en julklapp av klöverstugan, blev riktigt glad. Tack alla för julklappen :)

När jag kom hem halv tre däckade jag på soffan och har legat där mesta delen av eftermiddagen. Nu känner jag mig mycket bättre.
Imorgon, blir det först skolan och sedan ska man på Julfest med Smyge.

Ha en trevlig afton!

Älskar dej<3

Inga kommentarer: