tisdag 16 december 2008

Jordbävning!
Idag vaknade man av att hela huset skakade, mamma kom in springande och va helt stirrig. Hon tyckte att väggarna skulle vikade sig, men jag låg bara kvar och somnade om.
När man kom till skolan var jordbävningen ett het ämne på dagens arbetsmöte, vissa hade blivi räddare än andra. Ni e för kära.
Även om vi pratade de en hel del, så blev vår redovisning om konflikhantering klar och vi ska bara träna lite i morgon innan redovisningen. Det kommer att gå galant :)
Jag tog bussen tjugo i två och kom hem en timme senare, nu ska jag bara skriva klart detta inlägg sen ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag möta upp mina kära kollegor på Övre i Trelleborg, för att åka vidare till Limhamn.

På återseende

4 kommentarer:

Anonym sa...

Look at my blogg ;)
Åh du på din info står de att du går på Malmö Höskola... hihi. bara så du vet ;)

Anonym sa...

Tur man flyttat från stan nu då ;) Så man slipper sånna farligheter såsom jordbävning :P och dig Lina ;)
Kram

Lina sa...

Jag som trodde du saknade mig martin!

Anonym sa...

Det vet du att jag gör :)