lördag 6 december 2008

tjingeling!!
Nyss hemkommen från Trelleborg golfklubb, där vi hade ett julbord för läkarna. De va inte så många men roligt hade de :)
Annars i dag har jag varit på VFT, en vecka kvar sen blir det inte VFT på ett helt år. Va där mellan 7.30 och 16.00. Det var det vanliga, med lek, samling och mat. Var även med på styrgruppsmöte, och det var rätt så intressant.
Nu ska jag snart nanna kudden men först ska jag bara göra lite saker som måste göras.
Bland annat:
* Skriva ut bedömningslappen till VFT:n (undrar varför man ska göra detta kl. tolv på natten, men om jag inte gör det nu kommer jag att glömma de).
Plus att jag inte kan sova riktigt än, inte direkt när man kommer hem från jobb.

Har lite bilder som egentligen skulle läggas upp på bloggen, men det får bli en annan dag och ett annat projekt.

Saknar dej<3

Inga kommentarer: