onsdag 18 mars 2009

Äntligen är våren här :) Jag känner på mig att den är här för att stanna. Å hoppas på att det är lika fint väder i morgon då vi ska med skolan till bokskogen och befinna oss där hela dagen.
Idag har jag varit i skolan på en snabbvisit, mellan 8-10 då vi hade den vilda leken. Sen körde Sandra mig hem och jag satte mig framför dator för att skriva på min tenta.
ÅÅ ja, det lossnade lite för mig i dag och har snart skrivit klart rörelsepasset och sedan har jag börjat på två av fyra perspektiv. Wiee, vad jag känner mig stolt över mig själv :)

Sen fick man ta en paus, då man satte igång filmen Oliver Twist och halvsov. Nu har jag skrivit lite till på mitt rörelsepass.
Men känner att det är nock för dagen och ska nog snart gå ut och och gå en runda i vårvädret. Ska till Ica för att handla till min matsäck som man ska ha med sig i morgon. Det blir minsann en pastasallad och sedan något annat gott!!

Nä, nu ska jag inte sitta här längre och häcka. ha de så bra!

Inga kommentarer: