lördag 21 mars 2009

Plugg till tusen!
Gick upp i tid idag, hade en mysig frukost och sedan körde jag hem.
Vid elva körde jag och mamma till EuroGarden för att titta lite och sedan körde vi vidare till en anna affär. Någon gång efter tolv ringde Lisa, då var hon på väg hemåt och jag satte mig i bilen för att köra hem till henne. Vi började med att fika bullar tillsammans med hennes föräldrar och sen satte vi oss i vardagsrummet för att skriva på våra hemtentor. Vi fick gjort en hel del och vi bestämde oss för att träffas i morgon efter matchen för att fortsätta.
Nu har jag börjat på alla perspektiven och är nästan klar med rörelsepasset och motivationen, har pyttelite finslipp kvar. På dom andra har jag ungefär skrivit hälften på. Så jag känner att jag är på god väg.
Kan medge att jag aldrig har varit ute i så god tid med en tenta innan, så jag känner mig faktiskt lite stolt.

Vill ju bara ha det klart, lämna in arbetet och sedan kan man lägga sig ner i soffan för att kolla lite i ikea-katalogen. På torsdag blir det nog så att jag och mina päron åker in och tittar lite på lägenheten och sedan veckan efter är det dags att flytta in :) Ska bli såå skoj! Så det blir nog en del besök på Ikea.

Om där är någon som har tänkt och köpa en lite inflytningspresent till mig, så blir presentkort på Ikea väldigt behövligt :P
Nu ska jag snart göra mig iordning, ska ju fira min mamma som fyllde år i februari. Så min moster med barn och mormor och morfar kommer hit på en go bit mat. Sen blir det nog en film med vännerna :)

Inga kommentarer: