lördag 7 mars 2009

Lördag igen och dagen kommer är planerad till tusen.
Börjar med att spela match i Svedala halv två. Sen blir det snabbt in i duschen, kör vidare till MacD för att få något att åta, sen hem göra sig iordning. För ikväll är det Paaarty!
Emelie blir stor idag, GRATTIS!
Blir nog ett stort kalas då ca 100 pers är bjudna, hiii vad skoj de ska bli!

Igår var det fredag och jag va fri som en fågel, den dagen började jag med att köra till Simremarken, till min mormor och morfar som bjöd på frukost. Satt och snacka lite och hade allmänt mysigt. Körde sedan till Ikea med Larsson.

Igår kväll va man och kollade på film, filmen som visades i dag var Patrik 1,5.
En rätt så rolig film, men något som var ännu roligare var Cronvalls kommentarer som tex.
- Men ska man inte få se dom mysa?
- Nu ska vi böga oss lite, eller ?

Nä, nu ska jag göra något vettigt!
P.s. De e försupe hemma hos mig innan Emelies fest! D.s

Inga kommentarer: