lördag 14 mars 2009

Nu är de kvällen!
Dagen började med att jag körde till ICA för att handla bullar, kvällsposten och räksallad. Kom hem och överraskade min pappa, han kokade kaffe och dukade fram till frukost. Även Emil hade öppnat ögonen tidigt denna morgon, så vi tre åt frukost tillsammans. Det fattades bara mamma, men hon jobbade, så vi fick nöja oss med varandra.

Jag skulle arbeta på Espresso House denna dag, så jag gjorde mig iordning och körde mot Trelleborg vid halv tio tiden. När jag kom till jobb, började man med att göra lite grillmackor. Vi hade och göra hela tiden, med där var vissa stunder där vi inte hade något folk.

Klockan hann bli tre innan Sussie kunde gå och då var det en timme till jag skulle gå. Jag och Emelie gjorde allt som skulle göras och jag tog med disken in, diska den och bytade om. Jag var ifrån jobb lite över fyra.

Jag tog min bil och körde mot my hometown, A-town. Alla i Göranssons familjen var hemma och jag satte och snacka lite skit med min mamma. Nu ska jag snart hoppa in i duschen, aftonen kommer jag att spendera hemma hos Sandra. Där blir det mat och finalen i melodifestivalen.
NICE!
Det blir en lugn afton eftersom man ska upp och spela match i morgon, spelar kvart över tolv i Lödde.

Nä, om man ska gå in och duscha, men innan jag gör det så ska jag berätta att jag på bio och såg män som hatar kvinnor, som är baserad på Stieg Larsens roman. Riktigt bra film, rekommenderar den starkt.

Nu ska jag och göra mig fräsch!

Ha en trevligt lördagsafton för det ska jag ha!

Inga kommentarer: