torsdag 26 mars 2009

Ojojoj vad tider bara rinner iväg.
Just nu sitter jag hemma hos Anna och Eric, där blir det lite pyttipanna till middag. Sen ska jag ner till Espresso House, möta upp mina kära kollegor och sedan ska vi vidare till A9 för att ta oss en cider eller två.
Idag har jag hunnit med mycket, för att vara en fri dag :)
Jag gick upp vid halv åtta, tog två äggmackor och sedan la jag mig framför dator och surfa lite. Vi tio tiden tog jag mig i kragen och gick ut. Tog fram slangen, hinken och svampen och började tvätta min kära bil. Efter det tog jag minsann fram dammsugare och städade invändigt också. Ååå va den blänker :)

Sen kom jag in och gjorde mig mannagrynsgröt och sedan gjorde man en våffla :) Slappa lite framför dator och vips sov jag. Vaknade upp en halvtimme senare och körde till apoteket för att fixa lite saker.
När mamma kom hem och hon hade gjort iordning sig. Körde vi mot Trelleborg, där träffade jag Sohpia och senare hyresvärden. Kollade på lägenheten och skrev på kontraktet, så den 1 april går flyttlasset från Spelmansgränd till Kapellgatan.

Nä, nu ska jag gå och hjälpa Anna med maten.
Puss å kram

Inga kommentarer: