tisdag 10 mars 2009

En tisdag som har innehållt en lektion i skolan där vi hade den vilda leken, vi fick där oss några självförsvars tekniker och hade sumobrottning, bland annat!
Helt okej lektion faktiskt, va lite skeptiskt till det i början.

Efter lektionen åkte vi in till Högskolan, där gjorde vi vår rörselseform, vår lek till den vilda leken och sen en lek till när vi ska ut till Bokskogen och härja.
Vi blev klara precis till lunch och då stack vi till Barista för att käka lite. För mig och Lisa blev det pasta med laxsås och Sandra tog en pasta bolognese. Gott må jag säga :)

Sedan åkte vi hem och nu sitter man här och är helt seg. Ska snart upp till Ica för att handla lite till matsäcken som ska med i morgon, vi ska vara ut vid pildammarna hela dagen och då måste man har lunch och fika :)
Ikväll blir det spinning för min del och sedan har maninget mer planerat, men det kanske ändras.

Idag har jag inte hört något bra citat, men jag har ett gammalt, som kommer från min kära far. Det är lördag kväll, mamma och pappa har varit på middag hos fam Strand och kommer hem rätt så onykter. Jag hade haft lite folk här på kvällen, men det var bara Anna som var kvar när dom kommer hem. Pappa sätte sig ner och säger:
- Jaha, där sitter Lina och Anna, men var är VI andra?
- Ja, dom har åkt hem, svarade jag honom.
- Ja men var är vi andra?
Det slutade med att han gick in och lade sig efter många om och men.

Nu ska jag hoppa upp från sängen och gå och handla, eller ska jag köra upp?

Återkommer kanske i afton!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aboslut klassfest! :D
Vart ska du bo? SPännande :)
Ta hand om dig.
Usch de va alldeles för längesen vi sågs! Kram

Lina sa...

Om jag får lägenheten så flyttar jag till Trelleborg. Wiee, ja de tycker jag med. Hur går de med kursen? Vad ska du gå sen? ha de så bra :)