lördag 14 mars 2009

Vad händer!

Då var finalen av Melodifestivalen över för denna gång. Men vad är det för fel på det svenska folket! FEL låt vann helt klart!
Moms Zelmerröw skulle lätt ha vunnit, eller varför inte Alcazar! Jag är chockerad, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Emma och jag anser att Ikar Casillas är den i särklass mest sexiga man som vandrar på denna jord. På plats nummer två kommer MumsMums. På tredje plats kommer André Pops ( enligt Emma) Jag kan då hålla med om nummer ett och två, men trean är Emmas (Emma skriver: Emmy, du vet vad jag menar).

Ja, ursäkta min kära vän Emma som är nu lite onykter.

Nä, nu ska jag vandra tillbaka till den sköna soffan och lägga mig sidan om mina flickvänner Nilla, Emma och Anna och mysa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grannt! Me like!