söndag 15 mars 2009

Söndag, en söndag då jag och mitt lag FC Trelleborg skulle ha spelat match. Jag stressade hem, stressade i mig frukost eftersom jag skulle bli hämtad klockan tio av Sandra. Prick tio ringer Sandra och säger "Matchen är inställd".
AAaaahh, du skojar. Inte denna helgen iheller och varför ringa två timmar innan match start och säga att den är inställd. Faen ta Lödde. Jag ville spela match!

Så jag drog ner på tempot och tog en macka till och satte mig och läste kvällsposten. SEn kände jag att mina kikare inte hängde med riktigt, så jag la mig i sängen och satte igång en film. Till den somnade jag och vakande precis. Riktigt skönt.

Denna dag vet jag inte vad som händer, mer än att jag ska hämta min mamma och pappa plus Ingela och Lasse. Då ska ju se Jill Johnson i Malmö och jag fick äran och hämta, eftersom Emma lämnar och Emil kan inte kör, han blev ju opererad i fredags.

Nu ska jag nog läsa igenom vad som ska skrivas i min kära hemtanta som jag ska börja med i morgon.
Ha en trevli söndags eftermiddag och kväll!

Inga kommentarer: