tisdag 17 mars 2009

Tisdag i dag och jag har skrivkramp. Inte när det gäller blogg, men när det gäller att skriva på sin hemtenta inom kursen lek,rörelse och hälsa. Tenta som ska innehålla ett rörelsepass i 40 min och sedan utifrån detta analysera i fyra olika perspektiv. Motivation, motorik, rörelseförutsättningar och hälsa.
Men just nu har jag inte motivation, varken en inre eller en yttre. Men det skulle ha varit skön att ha fått skrivit en liten del i alla fall.

Idag satte jag mig vid datorn halv nio och tre kvart efter gick jag där ifrån eftersom jag inte fick ut något på word. Jag gick och vilade, sen vid halv tolv körde jag för att hämta Sandra och Lisa. Vi körde in till skolan för att gå på en handledning inför rörelseform.
Sen körde jag till mormor och morfar, där träffade man moster Katte och Carl. Dom är hemma från Dublin denna veckan. Vi satt och snacka och jag fick lite lunch i magen.

Nu är jag hemma och är uttråkad. Kanske skulle man ut och gå en runda i det fina vädret. Eller ska man bara lägga sig och läsa lite?! Ja, vi får helt enkelt se vad som sker.
Vi hörs senare.

Inga kommentarer: