fredag 14 november 2008

då var det fredag igen :) det tycker vi om.
denna helg är mamma och pappa i polen så jag och min bror e ensamma hemma, rätt sååå skönt må jag säga :)
igår jobbade man på smyge, ett stort sällskap som hade skaldjursbuffe och sedan en chokladbuffe. gott eller vad?
detta sällskap underhöll sig själva genom att berätta vitsar, kommer dock bara ihåg en och det var så här:
det var två möss i ett skafferi, en hona och en hane. Hanen sa till sin hona:
- kom så ska du få en kram.
- kom du, men du vet inte var jag e, sa honan
då sa hanen - kom så ska du få en puss!
- kom du, men du vet inte var jag e, sa honan
- Kom så ska jag knulla dig, sa då hanen
- Kom du, jag är i kakburken, sa honan.
denna berättelsen var väldigt roligt kl tolv på natten efter ha jobbat ett X antal timmar :)

Jag tatuerade mig också igår och det blev en liten fågel på min underarm, finfin :P det kommer att komma en till fågel lite högre upp.

idag har vi haft föreläsning och en redovisning i skolan, gick mellan 10 och 15.
sen körde sandra mig hem, i bilen satt även johan och anna. vi diggade till mamma mia soundtracket hela vägen till Trelle.
Älskar den filmen och musiken !
( har även hunnit se filmen i dag :) )

Nu sitter man här men ska nog flytta in i soffan och kolla på idol och fredag hela veckan.
ha en bra fredagskväll!!

Inga kommentarer: