lördag 8 november 2008

Lördag!

Igår spela vi som sagt boll. Gick faktiskt riktigt bra :)
Jag stod i mål och e nöjd med min insats. Lite ego, men sån får man vara ibland.
Första matchen spelade vi mot IFK Trelleborg och det blev 1-1, jag tror nog att IFK underskattade oss lite och trodde nog att dom skulle vinna.
Andra matchen spelades mot Skabersjö och jag höll nollan, matchen vann vi med 1-0. Tredje och sista matchen var på Uppåkarp och där förlorade vi med 3-0, men spelade riktigt bra.

Sen var det bara att heja fram Skabersjö ( om dom hade spelat lika eller vunnit mot IFK, hade vi gått vidare. Men dom förlorade med 2-0 och för oss var det bara att åka hem).
Åkte med Nilla hem och i Trelleborg, blev lite sugna på Mac D så vi körde inom där och sen hyrde vi film på Hemmakväll. Såg P.s. I love you! en riktigt bra film, tårarna var på väg några gånger.
Man var väl hemma vid ett och då hoppade jag direkt isäng.

Idag blir det jobb klockan 16.00, men innan dess ska Lina hinna städa lite på rummet och fika med Anna och Nilla.
SÅ jag tror no att jag ska vandra och städa nu.

Tjingeling!

Inga kommentarer: