söndag 30 november 2008


Tjingeling alla glada!

Uret visar nu två och jag har precis kommit hem från jobb (Smyge). Idag hade vi 130 gäster som käkade lite eller rättare sagt mycket julmat :) Jag, Anna och Anneli hade hand om 60 st. glada busschafförer. Men tråkigt nog gick de hem rätt så tidigt. Men men, det fanns fler som njöt av underhållningen ( nä, det var inte jag som höll för den :) ).
Det är såå roligt att jobba på Smyge, möta alltid av glada kollegor och det mår man bra av.

Vi stängde klockan ett denna afton/natt och vi var där ifrån halv två. Under aftonen tog jag några bilder, lite på julbordet och lite på mina kära arbetskollegor, så nu tänkte jag dela med mig av dessa bilder!

Imorgon blir det familjejulbord på Smyge, det är då en sittning klockan ett, sen blir det gå på ett tioårs kalas. Sen blir det nog inte så mycket mer, eftersom Lina ska upp fem på måndag. För att det är tid för VFT och jag bestämde mig för att öppna eftersom jag ska jobba tillsammans med Karin, ska ha ett julbord på Jordberga. Efter det kommer jag nog känna mig som en dödsäl (undrar hur det känns egentligen :) Någon som vet kanske? )
Nä, nu hör jag sängen kalla efter mig. God natt på er.


1 kommentar:

liolina sa...

Hej min undrbar vän! Vilka fina bilder du fått in på julbordet inatt!
Och av oss!
Skönt att det inte blev så sent för er inatt! Och vi ses ju om en stund! Min mamma kommer idag! Och ska äta julbord så ta väl hand om henne!
Ses snart
Kramar