måndag 17 november 2008

Montag

Tjingeling alla glada :)

Ihelgen har de inte blivit så mycket skrivande för min del, jag har haft mycket annat för mig. Som att fika med anna och nilla i trelle-stad, utgång i lördagskväll då de blev etage. i går jobbade jag på Espresso House mellan 11-18, sen va jag död!
idag var det föreläsning mellan 10 och halv 12, sen åkte jag med anna hem, där vi lunchade en baguette från Gilli. Sen åkte man in till Malmoe igen för att träffa Nilla. Vi skulle shoppa, men det blev inte mycket, nilla köpte en klänning och jag köpte nada. inte ett skit följde med lina hem denna dag.
pratade med älsklingen innan, i dag va det hans första dag i skolan. verkade som om han trivdes, men han vet inte om han kommer hem till jul och får inte veta det förrän om några veckor.

Jag vill att han ska komma hem! Jag vill! Saknar honom riktigt mycket.

Inga kommentarer: