lördag 29 november 2008

Då var det helg igen och i dag ( rättare sagt i går) fick vi tillbaka våra kära tentor. Siv e för rar, hon kom in igenom dörren och sken som en sol. Det första hon sa var att alla i klassen var godkända, riktigt skönt att slippa tänka på någon omtenta. Sen talade hon om för oss hur glad hon var att ha haft oss som klass.
För att fira detta gick jag och sju andra för att käka lunch, det blev thaibuffe. Riktigt gott.
Jag tog bussen tjugo i två som gick mot Anderslöv, där vilade jag upp mig inför kvällen.
Kvällen spenderade jag på ett av mina tre jobb, det var på Trelleborgs golfklubb allt hände. TFF hade julbord. Nu har jag precis kommit hem och med mig hem har jag lite bilder på buffen, på arbetskollegorna Marie, Jessica och Nong och min kära chef Karin.
Imorgon blir det först lite jobb på Espresso House och sen blir det jobb på Smyge havsbad. Kanske blir det även en fika med bland annat Annika som e hemma i Skåneland









Karin Marie Nong & Jessica










Lite bilder på julbordet


God natt på er och sov så sött, för det kommer nog jag att göra :)




P.s. Bilder på inlägget om Stina har nu kommit till rätta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, visst e hon gullig våran siv :D
Hoppas du får en trevlig helg!
Kramar. sjukt fina bilder förresten, haha